Ընտրությամբ գործունեություն

Արևելյան դպրոցի դիզայնի ընտրությամբ գործունեություն

Կերարվեստ-դիզայնը որպես  ընտրությամբ գործունեություն դպրոցի 4-5 դասարանների համար

Ըստ ուս. պլանի ընտրությամբ գործունեության պարապմունքները նախատեսված են անցկացնել շաբաթական չորս դասաժամ: Ոսուցումը կազմակերպվում է կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցով որոշված և ընդունված ուսումնական նախագծերի հիմման վրա: Յուրաքանչյուր ծես, տոն,միջոցառում, հրաշալի ստեղծագործակն առիթ է  հայտնագործելու նոր տեխնոլոգիաներ և մեթոդներ նախագիծը իրականացնելու համար:(«Սեբաստացու  օրեր», «Ձոն». տեխնոլոգիական նախագծերի ստուգատես, «Հանրակրթական կամուրջներ»,ստուգատեսային տոն – ղափամա)

Նախապես կազմվում է բովանդակային մասը, կատարվում համապատասխան հետազոտություններ որի հիմման վրա արվում են էսքիզներ: Հետո որոշվում է նյութը,գործիքը, իրականացման ձևն ու փուլերը:

Դպրոցում կերպարվեստի կրթության և դասավանդման  առաջնային նպատակն է՝ զարգացնելու երեխայի բարոյական և հոգևոր արժեքները, այսինքն՝

ձևավորել նրա մեջ հատկանիշներ,որոնք համապատասխանում են արդար հասարակության պատկերացմանը, ընկալելու իրական մշակութային համամարդկային արժեքները:

Ծրագիրի նպատակն է, սովորողին տալ հստակ պատկերացում արվեստի ու կյանքի փոխազդեցության համակարգի մասին:

Նախատեսվում է ներգրավել երեխաների կյանքի փորձը , շրջապատող իրականության օրինակներով: Ծրագրի իրականացման կարևվոր պայմանն է՝ երեխայի գեղագիտական ընկալումն ու դիտարկումը իրականության նկատմամբ, դրանք արտահայտելու ցանկությունն ու կարողությունը:

Կարևոր պայման է սովորողի մոտ զարգացնել կյանքի նկատմամբ ինքնագիտացությունն ու հետաքրքրասիրությունը, այլ մարդկանց հետ թիմային աշխատանքի կատարման կարողությունը,ինչպես նաև լիարժեքության զգացողությունը: Այդ հատկանիշները դրսևորվում և դաստիարակվում են հատկապես դպրոցի ինտերիեր-էքստերիերի ձևավորման ընթացքում: Բարեկարգելով դպրոցը նրանց մոտ զարգանում է պատասխանատվության զգացում համահունչ դարձնելու նաև  նրա միջավայրը:(Բանգլադեշյան պլեներ, Արտ միջավայր)

Ծրագիրը պետք է ներառի նախնական, տարրական գիտելիքներ, պատկերացումներ`

1) կերպարվեստի` գեղանկարչության, գծանկարչության, քանդակագործության, դեկորատիվ-կիրառական արվեստի և երաժշտության,

2) արվեստի տեսակների,

3) արվեստի տարբեր ժանրերում ստեղծագործող որոշ արվեստագետների,

նրանց գործերի,

4) արվեստի ստեղծագործությունների ձևի և արտահայտչամիջոցների,

5) ժողովրդական և դեկորատիվ-կիրառական արվեստի, դրա ձևերի, մարդու կյանքում դրանց դերի,

  • հայրենական և այլազգի արվեստագետների նշանավոր ստեղծագործությունեների մասին:

 

Սովորողները պետք է իմանան՝

  • կերպարվեստի հիմնական տեսակներն ու ժանրերը
  • կերպարվեստի գրագիտությոան հիմունքները ( գույն, տոն, համամասնություններ, կոմպոզիցիա)
  • հայ և օտար արվեստի ականավոր ներկայացուցիչներին և նրանց հիմնական ստեղծագործությունները
  • Հայաստանի պատկերասրահները,մշակութային կենտրոնները

Սովորողները պետք է կարողանան՝

  • օգտագործել գունանյութեր (գուաշ, ջրաներկ), մի քանի գրաֆիկական նյութեր (մատիտ, թանաք), տիրապետեն առաջնային մոդելավորման հմտություններ, կարողանան օգտագործել կոլաժային տեխնիկան
  • տեսնեն առարկայի կառուցողական ձևը, օբյեկտի  նախնական ծավալային պատկերը; իմանան մարդու գլխի կառուցման ընդհանուր կանոնները. տիրապետեն հեռանկարների սկզբնական կանոնները.
  • տեսնեն և օգտագործեն պրոպորցիաների համամասնությունը որպես արտահայտչամիջոց, լույս ու ստվերը, գույնի փոխհարաբերությունները
  • տարբեր նյութերով ստեղծել կոմպոզիցիոն աշխատանքներ բնորինակից,երևակայության և հիշողության միջոցով
  • կարողանան վերլուծել արվեստի ստեղծագործությունները իրենց ընկալման տարբեր մակարդակներում

Ծրագրում ընդգրկված են նաև համակարգչային գրաֆիկական ծրագրերի ցանկ, որոնք հարստացնում են սովորողի  ստեղծագործական արտահայչամիջոցները՝

  • Adobe Photoshop-կետային գրաֆիկա, Illustrator, SkethUp-ճարտարապետական նախագծային 3D, Animator-2D և Animator-3D, ArtWaver, Pivot Animator-անիմացիոն ծրագրերը

Ծրագրի յուրացման անհրաժեշտ մեթոդներից է նաև՝

  1. այցելություն թանգարաններ,

ցուցահանդեսներ, , համերգներ, փառատոններ:

2.Արվեստի մասին տեսաֆիլմերի դիտումներ, հոդվածներ և գրականություն համացանցից և այլ լրատվամիջոցներից:

 

2019-2020թ. երկրորդ  կիսամյակ

Դիզայնի առցանց առաջադրանքներ

Բեզիրգանյան Նարեկ  4-1
Աղաջանյան Սուսաննա 4-2
Աղասարյան Լիլիթ 4-2
Խաչատրյան Անահիտ
Մարտիրոսյան Միքայել

Մինասյան Վիկտորյա
Գալստյան Նոնա
Աղլամազյան Հայկ
Մինասյան Անի
Աբգարյան Սյուզաննա
Պարսիլյան Արեգ
Բրուտյան Արմեն

Թղթե օբյեկտներ

Թուղթ օգտագործելով ՝ կարող եք զվարճալի խաղալիք պատրաստել, կատարել գրքերի էջանիշ, նվեր ընկերոջ, սիրելիների համար: Նման նվերները շքեղ չեն, որքան խանութ-սրահներում, բայց հուզական տեսանկյունից դրանք շատ ավելի են գնահատվում, քանի որ ցանկացած ձեռքով արված ցանկացած գործ ​​ստեղծողի անհատականության արտահայտումն է: Եվ սա միայն նվեր չէ.  Այսօր ձեռագործ արհեստները չափազանց գնահատելի են, քանի որ   դրանք եզակի են:

Նախագիծը սովորեցնում է թղթի հետ աշխատելու տարբեր եղանակներ, զարդարել և նվերներ տալու արվեստը:  Այն ակտիվացնում է երեխայի  երևակայությունը,  աշխարհի հանդեպ ստեղծագործական վերաբերմունքը, խթանում է արվեստի հանդեպ սերը, կենդանի աշխարհը, իր անսահման բազմազանությունն ու գեղեցկությունը հիանալու կարողությունը, ընկալում նրա կառուցվածքի օրենքները և ձևավորումը ժողովրդական արվեստին ծանոթանալու միջոցով:

Մոդելի սիլուետ կտրված զգեստով, որը տարբեր ֆոներով զգեստափոխվում է

Զատկի տոնին ընդառաջ 

Գունավոր թռչյուններ. կոլաժ

Եռաչափ դեկորատիվ ձվիկներ ստվարաթղթից

 

Ստվարաթղե  կերպարներ

Plakat.jpg

 

Կոլաժներ կտրած թղթերով

75d96dd63bc7a77cd2d3bac8b85ad4c9f1129b86fb924b357d8f3b8c51070b0714aca1fbc8885f8165f3fc3a586c146a37c0c2c3497c3471bbffe72abdcbf57c9cdeae2bc368173b71481dff829c8c827291f3800073fd5d9de3dfeeb7e204ab

2019թ. երկրորդ կիսամյակ

Ապրիլ-մայիս

Ծիսական տիկնիկներ խառը տեխնոլոգիաներով

Զատկական տոն

Խաղալիքներ գործվածքի թելերից, ֆետրից, գունավոր ժապավենից, մետաղալարով կարկասներից, պենոպլաստե գնդիկներից:

Ղափամայի տոնին ընդառաջ՝

պլաստիկ շշերով, կոլաժ-բացիկներով, գունավոր սկոչով և սպունգով:

2018 թ առաջին կիսամյակ

4-5 դասարանների գործունեություն

Թղթե անիմացիա

Ծաղիկներ սրված մատիտի մնացորդներից

Փորագրություններ ստվարաթղթի վրա

Թերթոնների ձևավորում

 

 

IMG_6271

 

Շատ ստեղծական շրջանակ հրաշալի բնանկարի համար

 

Ամանորյա ձևավորման աշխատանքներ՝

փափուկ ձնե մարդուկներ՝ ֆետրց և սինտեպոնից

“Սովորող սովորեցնող” ծրագիրը արդյունավետ աշխատեց  դիզայնի ընտրության գործունեության ժամանակ: Միջին դպրոցի 8-րդ դասարանի սովորողները համագործակցում են կրտսեր ընկերների հետ:

Տիկնիկներ պատրաստված խառը նյութերով՝

Մտածում ենք գինու պիտակների մասին:

Wine mskh1

Մենք սիրում ենք ազատ աշխատանք, հատկապես կավագործություն

Մեր հանճարեղ անիմատոր Դավիթի կոմիքսների շարունակությունը՝

 

4-5 դասարաններ Գեղարվեստի դպրոցում

Դեկտեմբեյան նախագիծ Ամանորյա ձևավորումներ

Աշնանային մտորումներ տարբեր տեխնիկաներով:

Կավը սիրելի նյութերից է, որով կարելի է կլոր քանադակ, ռելյեֆ, բարելյեֆ տեսակի ստեղծագործություններ անել:

Մարդու գանգի ուսումնասիրություն

Երեխաները հետաքրքրված էին արվեստանոցում առկա կավե գանգով, որը ստեղծված էր նախորդ տարիների ավագ դպրոցի ընտրությամբ գործունեության սովորողների կողմից:

Մենք փորձեցինք դասական սկզբունքներով կառուցել ճիշտ, համաչափ գանգ:

Այս դասընթացը օգնեց երեխաներին պատկերացում կազմել մարդու դեմքի կառուցվածքի՝ աչքերի, քթի,այտոսկրի, ականջների դիրքի, ծնոթի համաչափության  մասին:

Ռելյեֆային քանդակներ՝ մեդալյոն և տրաֆարետների ստեղծում

 

Քանդակներ կենցաղային ալումինից և տարբեր կավե ստեղծագործություններ

 

4-5 դասարաններ Հարավային դպրոցում

Դեկտեմբեր

Օրիգամի և կերպարներ անիմացիոն ֆիլմի համար

4-5 դասարաններ Գեղարվեստ

Դեկտեմբեր. Օրիգամի և տարբեր նյութերից տուփեր 

Հոկտեմբեր-նոյեմբեր

Մետաղալարը որորելով կարելի է ստանալ ոչ միայն զարդեր, այլ անսպասելի վերացական  ձևեր, դեկորացիաներ,խաղալիքներ:Այս  նյութը շատ ճկուն է և թույլ է տալիս իրականացնել ցանկացած գաղափար:

d8570dfe0e6f44354ae5a3bcc92348764664cced5ff68fbcae41361d583df3e1a1d6761d71f74093493af9846590fac7bdb93f2e4c943a020d4ce4191937958aCameraCameraCameraCameraCamera

Կոլլաժ տեխնիկական հնարքը, նոր բան չէ, բայց նորովի դրան անդրադառնալը, հայտնագործություն է:

Մեր սիրելի Տաթև Աթոյանի սկսած նախագծի շարունակությունը Գեղարվեստի 4-5 դասարանցիների հետ:

Camera
Camera
Camera
Camera
Camera
Camera
Camera
Camera
Camera
Camera
Camera
Camera

Հիմնական դպրոցի կերպարվեստի ընտրությամբ գործունեություն

Երեխաները հատուկ ոգևորություն են ապրում, երբ իր նկարած կամ քանդակած կերպարը կարող է շարժվել, շունչ ստանալ,նույնիսկ եթե դրա համար ջանքեր են հարկավոր:

Մենք փորձեցինք ամենա պարզ ձևը՝ թղթե կերպարները շարժելով և ընթացքը պարբերաբար նկարելով:

Թղթե անիմացիա

This slideshow requires JavaScript.

Հաջորդ անիմացիան ստեղծել ենք օգտագործելով Photoshop, Anime և Vegas-խմբագրական ծրագիրերը:

Ֆիլմի սցենարը թելադրել է  համակարգչային ծրագրերի գործիքները:Մենք ծանոթանում ենք ծրագրերի հնարավորություններին:

Կռվարար ավատարները

Աշնանային տրամադրություններ

Camera
Camera
Camera
Camera
Camera
Camera
Camera
Camera
Camera
Camera
Camera
Camera
Camera
Camera