Մանկավարժական աշխատողների ամենշաբաթյա սեմինարներ — հոկտեմբերի 5, 12, 26
Մանկավարժական աշխատողների աշնանային ճամբար — հոկտեմբերի 24-30
Հոկտեմբերյան նախագծեր — հոկտեմբերի 1-31
- «Կրթական պարտեզ» նախագիծ ՝ որպես քանդակ պատրաստել դեկորատիվ բետոնե գնդեր Դեկորատիվ գնդեր և «Տոտեմներ» մեր պարտեզում
- Կինո-ֆոտո և Անիմացիայի լաբորատորիաների համագործակցության արդյունքում ստեղծել մեկ կարճամետրաժ անիմացիոն ֆիլմ, կամ տեսահոլովակ:
- «Վահան Ասատրյան» հուշամրցաշարին նվիրված ստեղծել նավադրոշ:Գրաֆիկական դիզայն
- «Գեղարվեստի տանիքը որպես բաց ընթերցասրահ» նախագիծ Գեղարվեստի տանիքը որպես բաց ընթերցարան
- Ստվարաթղթե դիմանկարներ,կոլաժներ, դեկորացիաներ «Սեբաստացի մոլ»-ի համար Ինքնանկար ստվարաթղթի վրա
Գեղարվեստի ուսումնական կենտրոնի հոկտեմբերի 12–ի մասնախմբով աշխատանքի ծրագիր
Նախագծերի խմբակային քննարկում
1. Սուսան Ամուջանյան
Հոկտեմբերյան նախագիծ. Կոմիտասյան երգերի տեսահոլովակներ
https://amudjanyan.wordpress.com/2016/09/27/հոկտեմբերյան-նախագիծ-կոմիտասյան-երգ/
1. Կարեն Մկրտչյան, Գագիկ Չարչյան «Գույն, ձև և մակերես» նախագծի քննարկում
https://karenartblog.files.wordpress.com/2016/09/d5b0d5b8d5afd5bfd5a5d5b4d5a2d5a5d680d5b5d5a1d5b6-d5b6d5a1d5add5a1d5a3d5abd5ae.doc
2. Մարինե Մկրտչյան,Լևոն Աբրահամյան
Անիմացիոն տեսահոլովակեր կատարված Stop Motion եղանակով
3. Զարուհի Ոսկանյան
Սեբաստացի մոլի համար նմուշներ և տեխնոլոգիայի արվեստանոցի նոր միջավայր
https://zvoskanyan.wordpress.com
4.Հասմիկ Թոփչյան
Ճամփորդության արդյունքներ
Բացօթյա պարապմունք Կարմիր բլուրում և
աշնանային տրամադրություններ
https://hasmiktopchyan.wordpress.com
5.Տաթև Աթոյան
«Գեղարվեստի շրջական», «Փոքրիկ բիզնես» շարունակական նախագծեր
https://tatevatoyan.wordpress.com
- Թամար Հարությունյան
Նախագծային ուսուցում
Միջին դպրոցի արտաքին պատի ձևավորում.խորաքնդակ և նկարչական ձևավորում
Քոլեջի պարտեզ
https://tharutyunyan.wordpress.com
7.Անի Հովհաննիսյան
Նախագծային ուսուցում: Բատիկա – «Սեբաստացի մոլ»-ի համար
https://hovhannisyanani.wordpress.com/2016-2017/
https://hovhannisyanani.wordpress.com/2016/09/27/%D5%BF%D5%A5%D5%AD%D5%B6%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D5%A3%D5%AB%D5%A1-%D5%A8%D5%B6%D5%BF%D6%80%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%A1%D5%B4%D5%A2-%D5%A3%D5%B8%D6%80%D5%AE%D5%B8%D6%82%D5%B6%D5%A5%D5%B8%D6%82%D5%A9/
8.Անի Սարգսյան
Բանգլադեշյան լուսանկարներ- ներկայացնում են կինո-ֆոտո ակումբի սովորողները:
http://tv.mskh.am/?cat=7&paged=1
Հոկտեմբերյան նախագծեր Կարինե Մացակյան
Կերպարվեստի նախագիծ Կարեն Մկրտչյան, Գագիկ Չարչյան
«Կրթական պարտեզ»
2016թ. ապրիլիից կրթահամալիրի որոշմամբ Քոլեջի մասնաշենքում ստեղծվել է Գեղարվեստի դպրոցի և ՃՇՀԱՀ-ի համատեղ նախագծման լաբորատորիա:
Այն ապահովում է «Կրթական պարտեզ» և «Միջավայր.փոխազդեցություններ» ծրագրերով նախատեսված կրթահամալիրի մասնաճյուղերն իրար կապող հեծանվաուղու և հարակից միջավայրի ստեղծմանը և ձևավորմանը:
Հեծանվաուղու նախագծման և կառուցման տեխնիկական առաջադրանք
1.Նախագծման պահանջներ
Նախագիծը մշակում և ղեկավարում է Գեղարվեստի դպրոցի, ՃՇՀԱՀ-ի համատեղ նախագծային լաբորատորան։ Նախագիծը հաստատում է կրթահամալիրի տնօրենը։
- Նախագծի համար մուտքային տվյալները հավաքվում են Գեղարվեստի դպրոցի սովորողների կողմից՝ որպես ուսումնական նախագիծ։
- Մուտքային տվյալներն են՝ են հեծանվային ուղղությունների մանրամասն կատարված լուսանկարները, նկարահանված վիդեոնյութերը և հեծանվորդի կարծիքը ու փորձը:
- Հեծանվաուղին պետք է ունենա համապատասխան քանակի հեծանիվների անվտանգությունն ապահովող կայանատեղիներ:
- Կայանատեղիների միջավայրի ձևավավորումը՝ հեծանվաուղիների անվտանգության նշաններ, նկարչություն տարածքի շինությունների պատերին, իրականացվում է որպես ուսումնական նախագիծ՝ Գեղարվեստի դպրոցի սովորողների, ՃՇՀԱՀ ուսանողների կողմից։