Նախագծեր

  • գեղանկար, գրաֆիկա, քանդակ, բատիկա, նկարազարդ ապակի, խեցեգործական աշխատանքներ, տիկնիկներ- Տաթև Աթոյան,Զարուհի Ոսկանյան,Հասմիկ Թոփչյան,Թամար Հարությունյան, Լևոն Աբրահամյան, Կարեն Մկրտչյան,Գագիկ Չարչյան,Աննա Սմբատյան,Մովսես Ավետիսյան,Անի Հովհաննիսյան,Կարինե Մացակյան
  • լուսանկարների և ֆիլմերի ցուցադրություն- (կարճամետրաժ և անիմացիոն) -Մարինե Մկրտչյան,Անի Սարգսյան,Սուսան Ամուջանյան,Լևոն Աբրահամյան,Կարինե Մացակյան

 

Մանկավարժական աշխատողների ամենշաբաթյա սեմինարներ — հոկտեմբերի 5, 12, 26

Մանկավարժական աշխատողների աշնանային ճամբար — հոկտեմբերի 24-30

Հոկտեմբերյան նախագծեր — հոկտեմբերի 1-31

Գեղարվեստի ուսումնական կենտրոնի հոկտեմբերի 12–ի մասնախմբով աշխատանքի ծրագիր

Նախագծերի խմբակային քննարկում

1.     Սուսան Ամուջանյան

Հոկտեմբերյան նախագիծ. Կոմիտասյան երգերի տեսահոլովակներ

https://amudjanyan.wordpress.com/2016/09/27/հոկտեմբերյան-նախագիծ-կոմիտասյան-երգ/

1.     Կարեն Մկրտչյան, Գագիկ Չարչյան  «Գույն, ձև և մակերես» նախագծի քննարկում

https://karenartblog.files.wordpress.com/2016/09/d5b0d5b8d5afd5bfd5a5d5b4d5a2d5a5d680d5b5d5a1d5b6-d5b6d5a1d5add5a1d5a3d5abd5ae.doc

2.     Մարինե Մկրտչյան,Լևոն Աբրահամյան

Անիմացիոն տեսահոլովակեր  կատարված Stop Motion եղանակով

3.     Զարուհի Ոսկանյան

Սեբաստացի մոլի համար նմուշներ և տեխնոլոգիայի արվեստանոցի նոր միջավայր

    https://zvoskanyan.wordpress.com

https://zvoskanyan.wordpress.com/2016/10/03/%D5%BF%D5%A5%D5%AD%D5%B6%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D5%A3%D5%AB%D5%A1%D5%B5%D5%AB-%D5%A1%D6%80%D5%BE%D5%A5%D5%BD%D5%BF%D5%A1%D5%B6%D5%B8%D6%81%D5%B6-%D5%B8%D6%82-%D5%B4%D5%A5%D5%B6%D6%84/

https://zvoskanyan.wordpress.com/category/%D5%BD%D5%A5%D5%BA%D5%BF%D5%A5%D5%B4%D5%A2%D5%A5%D6%80%D5%B0%D5%B8%D5%AF%D5%BF%D5%A5%D5%B4%D5%A2%D5%A5%D6%80-%D5%A1%D5%B4%D5%AB%D5%BD%D5%B6%D5%A5%D6%80%D5%AB-%D5%A1%D5%B6%D5%B0%D5%A1%D5%BF%D5%A1/

4.Հասմիկ Թոփչյան

   Ճամփորդության արդյունքներ

  Բացօթյա պարապմունք Կարմիր բլուրում և

    աշնանային տրամադրություններ

https://hasmiktopchyan.wordpress.com

 5.Տաթև Աթոյան

«Գեղարվեստի շրջական», «Փոքրիկ բիզնես» շարունակական  նախագծեր

https://tatevatoyan.wordpress.com
  1. Թամար Հարությունյան

   Նախագծային ուսուցում

Միջին դպրոցի արտաքին պատի ձևավորում.խորաքնդակ և նկարչական ձևավորում

Քոլեջի պարտեզ

https://tharutyunyan.wordpress.com

 

 7.Անի Հովհաննիսյան

Նախագծային ուսուցում: Բատիկա – «Սեբաստացի մոլ»-ի համար

https://hovhannisyanani.wordpress.com/2016-2017/
  https://hovhannisyanani.wordpress.com/2016/09/27/%D5%BF%D5%A5%D5%AD%D5%B6%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D5%A3%D5%AB%D5%A1-%D5%A8%D5%B6%D5%BF%D6%80%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%A1%D5%B4%D5%A2-%D5%A3%D5%B8%D6%80%D5%AE%D5%B8%D6%82%D5%B6%D5%A5%D5%B8%D6%82%D5%A9/

 8.Անի Սարգսյան

Բանգլադեշյան լուսանկարներ- ներկայացնում են կինո-ֆոտո ակումբի սովորողները:

http://tv.mskh.am/?cat=7&paged=1

 

 

Տաթև Աթոյան

Զարուհի Ոսկանյան  Դպրոց պարտեզ

Թամար Հարությունյան

Հոկտեմբերյան նախագծեր Կարինե Մացակյան

Կերպարվեստի նախագիծ Կարեն Մկրտչյան, Գագիկ Չարչյան

Սուսան Ամուջանյան

 «Կրթական պարտեզ» 

2016թ. ապրիլիից  կրթահամալիրի որոշմամբ Քոլեջի մասնաշենքում ստեղծվել է Գեղարվեստի դպրոցի և ՃՇՀԱՀ-ի համատեղ նախագծման լաբորատորիա:

Այն ապահովում է «Կրթական պարտեզ» և «Միջավայր.փոխազդեցություններ» ծրագրերով նախատեսված   կրթահամալիրի մասնաճյուղերն իրար կապող հեծանվաուղու և հարակից միջավայրի ստեղծմանը և ձևավորմանը:

cvety      b2_taxamasi_hecanvyxi

Հեծանվաուղու նախագծման և կառուցման տեխնիկական առաջադրանք 

1.Նախագծման պահանջներ

Նախագիծը մշակում և ղեկավարում է Գեղարվեստի դպրոցի, ՃՇՀԱՀ-ի համատեղ նախագծային լաբորատորան։ Նախագիծը հաստատում է կրթահամալիրի տնօրենը։

  • Նախագծի համար մուտքային տվյալները հավաքվում են Գեղարվեստի դպրոցի սովորողների կողմից՝ որպես ուսումնական նախագիծ։
  • Մուտքային տվյալներն են՝ են հեծանվային ուղղությունների մանրամասն կատարված լուսանկարները, նկարահանված վիդեոնյութերը և հեծանվորդի կարծիքը ու փորձը:
  • Հեծանվաուղին պետք է ունենա համապատասխան քանակի հեծանիվների անվտանգությունն ապահովող կայանատեղիներ:
  • Կայանատեղիների միջավայրի ձևավավորումը՝ հեծանվաուղիների անվտանգության նշաններ, նկարչություն տարածքի շինությունների պատերին, իրականացվում է որպես ուսումնական նախագիծ՝ Գեղարվեստի դպրոցի սովորողների, ՃՇՀԱՀ ուսանողների կողմից։