ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ « ԳԾԱՆԿԱՐ -12 » Մոդուլի դասիչը | |
Մոդուլի նպատակը Մոդուլի նպատակն է աշակերտին սովորեցնել գծանկարչություն: | |
Մոդուլի տևողությունը 72 ժամ տեսական օ ժամ գործնական 72 ժամ | |
Մուտքային պահանջները Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք են: | |
ՈՒսումնառության արդյունքները Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց հետո աշակերտը պետք է 1. կարողանա կիրառել գծանկարչական այլ տեխնիկաներ, 2. նկարել նատյուրմորտ ինտերյերում, 3. նկարել բարելյեֆ 4. նկարել էկորշե ծավալային/գլուխ/: | |
Մոդուլի գնահատման կարգը Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է։ |
Արդյունք 1. ծանոթանալ գծանկարչական այլ տեխնիկաների հետ և կարողանալ դրանք ճիշտ կիրառել | Թեմատիկ պլանավորում | ժամ | |
Տ | Գ | ||
Կատարման չափանիշները ա. Ճիշտ է կիրառում գծանկարչական նյութերը/սեպիա, ածուխ, սանգինա և այլն/ բ. Ճիշտ է աշխատում խառը տեխնիկայով, Արդյունքի յուրացումը համարվում է դրական, եթե առաջադրանքները կատարվում են անսխալ: | Թեմա 1 գծանկարչական տեխնիկաներ | 1ժ | 3ժ |
Գնահատման միջոցը Արդյունքի յուրացումը գնահատվելու է գործնական աշխատանքի միջոցով: Ուսանողին հանձնարարվելու է կատարել աշխատանքներ, կիրառելով գծանկարչական տարբեր տեխնիկաներ: Արդյունքի ուսուցման ծրագրային մանրամասներն են. ա. տարբեր նյութերի փորձարկում և կիրառում, բ. աշխատանք խառը տեխնիկայով: Արդյունքի յուրացումը համարվում է դրական, եթե առաջադրանքները կատարվում են անսխալ: | Գնահատման գործիքը Գործնական առաջադրանք | ||
Մեթոդաբանությունը և ռեսուրսները Արդյունքի ուսուցումն իրականացվում է գործնական պարապմունքի միջոցով, որի ընթացքում սովորողը փորձարկում է գծանկարչական տեխնիկաներ: Անհրաժեշտ է ունենալ A2,A3 ֆորմատի տարբեր մակերեսներով, խտությանբ, և տոնայնությամբ թղթեր, գծանկարչական տարբեր նյութեր/սեպիա, ածուխ, սանգինա և այլն, ռետիններ: | Մեթոդներ տեխնիկաների ցուցադրում գործնական պարապմունք Ռեսուրսներ A2,A3 ֆորմատի տարբեր մակերեսներով, խտությանբ, և տոնայնությամբ թղթեր, գծանկարչական տարբեր նյութեր/սեպիա, ածուխ, սանգինա և այլն, ռետիններ: | ||
ՈՒսուցման երաշխավորվող ժամաքանակը տեսական 1ժամ գործնական 3ժամ |
Արդյունք 2 նկարել նատյուրմորտ ինտերյերում | Թեմատիկ պլանավորում | ժամ | |
Տ | Գ | ||
Կատարման չափանիշները ա. ճիշտ է արտահայտում գծային հեռանկարը փակ տարածությունում, բ. Ճիշտ է պատկերացնում մակերեսի կոմպոզիցիոն կառուցվածքը, գ. Կարողանում է ստեղծել ռիթմ լույսերի և ստվերների միջոցով: Արդյունքի յուրացումը համարվում է դրական, եթե առաջադրանքները կատարվում են անսխալ: | Թեմա 2 նատյուրմորտ ինտերյերում: | 24ժ | |
Գնահատման միջոցը Արդյունքի յուրացումը գնահատվելու է գործնական աշխատանքի միջոցով: Աշակերտին հանձնարարվում է նկարել նատյուրմորտ ինտերյերում: Արդյունքի ուսուցման ծրագրային մանրամասներն են. ա.կառուցել միջավայի հեռանկարը` այնտեղ գտնվող առարկաների հետ միասին, բ. արտահայտել նկարի կոմպոզիցիոն հիմքերը, գ. Ստանալ ռիթմ օկտագործելով լույսերն ու ստվերները : Արդյունքի յուրացումը համարվում է դրական, եթե առաջադրանքները կատարվում են հիմնականում անսխալ: | Գնահատման գործիքը Գործնական առաջադրանք | ||
Մեթոդաբանությունը և ռեսուրսները Արդյունքի ուսուցումն իրականացվում է գործնական պարապմունքների միջոցով, որի ընթացքում աշակերտը նկարում է նատյուրմորտ ինտերյերում: Անհրաժեշտ է ունենալ A2,A3 ֆորմատի վատման տիպի թուղթ, ռետին, գրաֆիտե տարբեր փափկության մատիտներ | Մեթոդներ Գործնական պարապմունք Ռեսուրսներ A2,A3 ֆորմատի վատման տիպի թուղթ, ռետին, գրաֆիտե տարբեր փափկության մատիտներ | ||
ՈՒսուցման երաշխավորվող ժամաքանակը տեսական 0 ժամ գործնական 24 ժամ |
Արդյունք 3. Նկարել բարելյեֆ | Թեմատիկ պլանավորում | ժամ | |
Տ | Գ | ||
Կատարման չափանիշները ա. ճիշտ է կառուցում բնօրինակը, բ. ճիշտ է տիրապետում գծի պլաստիկային գ. ճիշտ է լուծում ծավալային խնդիրներ | Թեմա 3 բարելյեֆ: | 0ժ | 20ժ |
Բարելյեֆ /միջին բարդության/ | 20ժ | ||
Գնահատման միջոցը Արդյունքի յուրացումը գնահատվելու է գործնական աշխատանքի հիման վրա: Աշակերտին հանձնարարվելու է նկարել գիպսե բարելյեֆ: Արդյունքի ուսուցման ծրագրային մանրամասներն են ա. բարելյեֆի տեղադրում և կառուցում. թղթի վրա, բ. գծի պլաստիկա, գ. ծավալային խնդիրներ: Արդյունքի յուրացումը համարվում դրական, եթե առաջադրանքները կատարվում են հիմնականում անսխալ: | Գնահատման գործիքը Գործնական առաջադրանք | ||
Մեթոդաբանությունը և ռեսուրսները Արդյունքի ուսուցումն իրականացվում է գործնական պարապմունքների միջոցով,որի ընթացքում աշակերտը պատկերում է բարելյեֆ: Անհրաժեշտ է ունենալ/ըստ ցանկության/ A2,A3 ֆորմատի տարբեր մակերեսներով, խտությանբ, և տոնայնությամբ թղթեր, գծանկարչական տարբեր նյութեր/ գրաֆիտ, սեպիա, ածուխ, սանգինա և այլն, ռետիններ: | Մեթոդներ Գործնական պարապմունք Ռեսուրսներ /ըստ ցանկության/ A2,A3 ֆորմատի տարբեր մակերեսներով, խտությանբ, և տոնայնությամբ թղթեր, գծանկարչական տարբեր նյութեր/ գրաֆիտ, սեպիա, ածուխ, սանգինա և այլն, ռետիններ: | ||
ՈՒսուցման երաշխավորվող ժամաքանակը տեսական 0 ժամ գործնական 40 ժամ |
Արդյունք 4. Նկարել էկորշե ծավալային/գլուխ/: | Թեմատիկ պլանավորում | ժամ | |
Տ | Գ | ||
Կատարման չափանիշները ա. ճիշտ է կառուցում գլխի էկորշեն` դետալները համեմատության մեջ դնելով երկրաչափական մարմնի հետ՝ օգտագործելով երկրաչափական պարզեցման մեթոդը, բ. ճիշտ է օգտագործում գիծը առարկայի կոնստրուկտիվ առանձնահատկություններն ստանալու համար, գ. ճիշտ է լուծում տոնային խնդիրները | Թեմա 4 էկորշե ծավալային/գլուխ/: | 24ժ | |
Գնահատման միջոցը Արդյունքի յուրացումն իրականացվելու է գործնական աշխատանքի հիման վրա: Աշակերտին հանձնարարվելու է պատկերել էկորշե ծավալային/գլուխ/: Արդյունքի ուսուցման ծրագրային մանրամասներն են. ա. բնօրինակց գլխի էկորշեի կառուցում, երկրաչափական պարզեցման մեթոդի կիրառումով, բ. առարկայի գծակոնստրուկտիվ առանձնահատկությունների ստացոմ, գ. Ծավալային խնդրի լուծում լույսի և ստվերի միջոցով, Արդյունքի յուրացումը համարվում է դրական, եթե առաջադրանքները կատարվում են հիմնականում անսխալ: | Գնահատման գործիքը Գործնական առաջադրանք | ||
Մեթոդաբանությունը և ռեսուրսները Արդյունքի ուսուցումն իրականացվում է գործնական պարապմունքների միջոցով, որի ընթացքում աշակերտը պատկերում է գլխի էկորշե: Անհրաժեշտ է ունենալ/ըստ ցանկության/ A2,A3 ֆորմատի տարբեր մակերեսներով, խտությանբ, և տոնայնությամբ թղթեր, գծանկարչական տարբեր նյութեր/ գրաֆիտ, սեպիա, ածուխ, սանգինա և այլն, ռետիններ,գիպսից գլխի էկորշե : | Մեթոդներ Գործնական պարապմունք Ռեսուրսներ /ըստ ցանկության/ A2,A3 ֆորմատի տարբեր մակերեսներով, խտությանբ, և տոնայնությամբ թղթեր, գծանկարչական տարբեր նյութեր/ գրաֆիտ, սեպիա, ածուխ, սանգինա և այլն, ռետիններ,գիպսից գլխի էկորշե : | ||
ՈՒսուցման երաշխավորվող ժամաքանակը տեսական 0 ժամ գործնական 24 ժամ |