ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳԾԱՆԿԱՐ-10» Մոդուլի դասիչը | |
Մոդուլի նպատակը Մոդուլի նպատակն է աշակերտին սովորեցնել գծանկարչություն: | |
Մոդուլի տևողությունը 144 ժամ տեսական 3 ժամ գործնական 141 ժամ | |
Մուտքային պահանջները Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: | |
ՈՒսումնառության արդյունքները Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց հետո աշակերտը պետք է կարողանա 1. ճանաչել գծանկարի նյութերը և կարողանալ դրանք ճիշտ կիրառել, 2. ընկալել տոնային բազմազանությունը, 3. երկրաչափական առարկաներ նկարելիս պատկերացում կազմել գծային հեռանկարի հիմնական դրույթների և լուսաստվերի մասին, 4. կատարել կտորի և դրա ծալվածքների պատկերում, | |
Մոդուլի գնահատման կարգը Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է։ |
Արդյունք 1. Ճանաչել գծանկարի նյութերը և կարողանալ դրանք ճիշտ կիրառել | Թեմատիկ պլանավորում | ժամ | |
Տ | Գ | ||
Կատարման չափանիշները ա. ճիշտ է թվարկում գծանկարի համար անհրաժեշտ նյութերը (թուղթ, մատիտ, ռետին, ածուխ սանգինա, պաստել և այլն), բ. ճիշտ է նախապատրաստում թուղթը և մատիտները գծանկարի համար, գ. վարժ կատարում է զուգահեռագծեր,առանցքներ, դ. ճիշտ է կիրառում մատիտը`շտրիխներով մակերեսներ ծածկելիս, | Թեմա 1 Ի՞նչ է գծանկարը և ինչ է հարկավոր գծանկարչության համար: | 1ժ | 3ժ |
Գնահատման միջոցը Արդյունքի յուրացումը գնահատվելու է հարց ու պատասխանի և գործնական աշխատանքի միջոցով: Աշակերտին հանձնարարվելու է կատարել նախապատրաստական աշխատանք գծանկար սկսելու համար: Արդյունքի ուսուցման ծրագրային մանրամասներն են. ա. գծանկարի համար անհրաժեշտ նյութերի թվարկում (թուղթ,մատիտ, ռետին…), բ. թղթի և մատիտի նախապատրաստումը գծանկարի համար, գ. զուգահեռագծերի և առանցքների կառուցում, դ. շտրիխներով տոնային մակերեսների ստացում, Արդյունքի յուրացումը համարվում դրական, եթե առաջադրանքները կատարվում են անսխալ: | Գնահատման գործիքը ՀարցաշարԳործնական առաջադրանք | ||
Մեթոդաբանությունը և ռեսուրսները Արդյունքի ուսուցումն իրականացվում է գործնական աշխատանքի միջոցով, որի ընթացքում աշակերտը կառուցում է զուգահեռագծեր և առանցքներ, ստանում է տոնային մակերեսներ: Անհրաժեշտ է ունենալ A3 ֆորմատի վատման տեսակի թուղթ, տարբեր փափկության գրաֆիտե մատիտներ (h, nb, b): | Մեթոդներ Արվող աշխատանքի պարզաբանում Գործնական պարապմունք Ռեսուրսներ A3 ֆորմատի վատման տեսակի թուղթ տարբեր փափկության գրաֆիտե մատիտներ | ||
ՈՒսուցման երաշխավորվող ժամաքանակը տեսական 1ժամ գործնական 3ժամ |
Արդյունք 2 Կատարել տոնային սանդղակներ` անցումներով | Թեմատիկ պլանավորում | ժամ | |
Տ | Գ | ||
Կատարման չափանիշները ա.ճիշտ է գծում վամդակները բ. շտրիխների միջոցով ստանում է տոնային անցումները, պահպանելով դրանց համաչափությունը`բացից մուգ/մուգից բաց գ. լուծում է կառուցվացքային ազատ ձևերի դիրքային և տոնային հարաբերությունները: դ. կարողանում է ստեղծել պարզ կոմպոզիցիաներ հարթ կամ տարածական ձևերով: | Թեմա 2 Պատկերացում տոների ու ձևերի բազմազանության մասին: | 1ժ | 81ժ |
Տոնային գրադացիա, տոնային անցումներ, տոնային ցանցերՖորմատ, էսքիզ, կամպանովկա, ռիթմ Ձևերի առանձնահատկություններն ու բազմազանությունները | 30ժ 26ժ 12ժ | ||
Գնահատման միջոցը Արդյունքի յուրացումը գնահատվելու է գործնական աշխատանքի միջոցով: Աշակերտին հանձնարարվելու է ստեղծել գծային ցանցեր, կազմակերպել տարածություններ: Արդյունքի ուսուցման ծրագրային մանրամասներն են. ա.ստեղծել գծային ցանցեր բ. շտրիխների միջոցով ստանալ տոնային անցումներ, գ. կառուցվացքների ու ազատ ձևերի միջոցով կազմակերպել թղթի մակերեսը: Արդյունքի յուրացումը համարվում դրական, եթե առաջադրանքները կատարվում են հիմնականում անսխալ: | Գնահատման գործիքը Գործնական առաջադրանք | ||
Մեթոդաբանությունը և ռեսուրսները Արդյունքի ուսուցումն իրականացվում է գործնական պարապմունքների միջոցով,որի ընթացքում աշակերտը ստեղծում է գծային ցանցեր, շտրիխների միջոցով ստանում է տոնային անցումներ, կառուցվացքների ու ազատ ձևերի միջոցով ստեղծում է կոմպոզիցիա: Անհրաժեշտ է ունենալ A3 ֆորմատի վատման տիպի թուղթ, ռետին, տարբեր փափկության գրաֆիտե մատիտներ: | Մեթոդներ Տեսական մասի պարզաբանումԳործնական պարապմունք Ռեսուրսներ A3 ֆորմատի վատման տեսակի թուղթ տարբեր փափկության գրաֆիտե մատիտներ | ||
ՈՒսուցման երաշխավորվող ժամաքանակը տեսական 1 ժամ գործնական 81 ժամ |
Արդյունք 3. երկրաչափական առարկաներ նկարելիս պատկերացում կազմել գծային հեռանկարի հիմնական դրույթների և լուսաստվերի մասին | Թեմատիկ պլանավորում | ժամ | |
Տ | Գ | ||
Կատարման չափանիշները ա.ճիշտ է ընտրում թղթի դիրքը` ուղղահայաց կամ հորիզոնական, բ.ճիշտ է տեղադրում առարկան կամ առարկաները թղթի վրա, գ. շտրիխների միջոցով լուծում է լույս-ստվերային և տարածական խնդիրները, ստանում է մարմինների ծավալները: | Թեմա 3 Բնօրինակից նկարչություն: | 0ժ | 50ժ |
· Առաջադրանքներ(պարզ) երկրաչափական մարմիններով | |||
Գնահատման միջոցը Արդյունքի յուրացումը գնահատվելու է գործնական աշխատանքի հիման վրա: Աշակերտին հանձնարարվելու է նկարել բնօրինակից/գունդ, խորհանարդ, բուրգ, գլան, պրիզմա և այլն/ Արդյունքի ուսուցման ծրագրային մանրամասներն են. ա. Թղթի դիրքի ճիշտ ընտրություն`ըստ առարկայի ձևի, բ. բնօրինակի տեղադրում և կառուցում թղթի վրա, գ. շտրիխների միջոցով լույս-ստվերային և տարածական խնդիրների լուծում, մարմինների ծավալների ստացում: Արդյունքի յուրացումը համարվում դրական, եթե առաջադրանքները կատարվում են հիմնականում անսխալ: | Գնահատման գործիքը Գործնական առաջադրանք | ||
Մեթոդաբանությունը և ռեսուրսները Արդյունքի ուսուցումն իրականացվում է գործնական պարապմունքների միջոցով,որի ընթացքում աշակերտը նկարում է բնօրինակից / գունդ, խորհանարդ, բուրգ, գլան, պրիզմա և այլն /: Անհրաժեշտ է ունենալ A3 ֆորմատի վատման տիպի թուղթ, ռետին, տարբեր փափկության գրաֆիտե մատիտներ: | Մեթոդներ Գործնական պարապմունք Ռեսուրսներ A3 ֆորմատի վատման տիպի թուղթ, ռետին, տարբեր փափկության գրաֆիտե մատիտներ, երկրաչափական մարմիններ: | ||
ՈՒսուցման երաշխավորվող ժամաքանակը տեսական 0 ժամ գործնական 50 ժամ |
Արդյունք 4. կտորի և դրա ծալվածքների պատկերում բնորինակից | Թեմատիկ պլանավորում | ժամ | |
Տ | Գ | ||
Կատարման չափանիշները ա. ճիշտ է կատարում կառուցումները, բ. ճիշտ է լուծում լույս-ստվերային խնդիրները, գ. ճիշտ է ստանում կտորի թափանցիկությունը և ծավալը դ. ճիշտ է ստանում լույս-ստվերային հակադրությունները և անդրադարձումները: | Թեմա 4 դրապիրովկա .կտորի և դրա ծալվածքների պատկերում բնորինակից | 1ժ | 21ժ |
Գնահատման միջոցը Արդյունքի յուրացումն իրականացվելու է գործնական աշխատանքի հիման վրա: Աշակետին հանձնարարվելու է պատկերել սպիտակ կտոր` ծալվածքներով: Արդյունքի ուսուցման ծրագրային մանրամասներն են. ա. կառուցումների կատարում, բ. լույս-ստվերային խնդիրներ, գ. կտորի թափանցիկություն և ծավալ, դ. լույս-ստվերային հակադրություններ և անդրադարձումներ: Արդյունքի յուրացումը համարվում է դրական, եթե առաջադրանքները կատարվում են հիմնականում անսխալ: | Գնահատման գործիքը Գործնական առաջադրանք | ||
Մեթոդաբանությունը և ռեսուրսները Արդյունքի ուսուցումն իրականացվում է գործնական պարապմունքների միջոցով, որի ընթացքում ուսանողը պատկերում է ծալվածքներով կտոր, ստանում է լույս-ստվերային հակադրություններն ու անդրադաևձումները: Անհրաժեշտ է ունենալ A3 ֆորմատի վատման տիպի թուղթ,ռետին, տարբեր փափկության գրաֆիտե մատիտներ, սպիտակ կտոր; | Մեթոդներ Տեսական մասի պարզաբանումԳործնական պարապմունք Ռեսուրսներ A3 ֆորմատի վատման տեսակի թուղթ, տարբեր փափկության գրաֆիտե մատիտներ, ռետին | ||
ՈՒսուցման երաշխավորվող ժամաքանակը տեսական 1 ժամ գործնական 21 ժամ |