«Ուսումնական գարուն» 2020. «Ձոն» տեխնոլոգիական ստուգատես

Մարտի 5-մարտի 30

  • «Ձոն» տեխնոլոգիական ստուգատես
  • «Դպրոցը զատկական ծեսի տեխնոլոգիական բաց արվեստանոց»

Միջավայրի տոնական ձևավորում- (Մարմարյա սրահ, արևելյան բակ)

Նպատակը՝ Նախագծի ընթացքում ձեռք բերել տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում-իրագործում:

Խնդիրները՝

  • ստեղծագործական երևակայության զարգացում
  • տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում
  • մեդիահմտությունների զարգացում
  • ուսումնասիրելու, դիտարկելու հմտությունների զարգացում

Մարտի 25-29

Խաղողի և գինու  դպրոցի բարևլավման աշխատանքներ

Դպրոցի ճակատային հատվածի ձևավորման աշխատանքներ

Մայր դպրոցի թատրոն-ակումբ

Քոլեջի խոհանոցի բարելավում

Հրաձկարանի ընդլայնում դեպի նոր նկուղային հարկ

Քոլեջում անվտանգ աստիճանավանդակ

 

Միջին դպրոցի տեխնոլոգիայի դասընթացներ

 Միջին, Ավագ դպրոցների կազմակերպիչների և տեխնոլոգների համագործակցություն Մայր դպրոցի միջավայրի բարեկարգման և ձևավորման աշխատանքների կազմակերպման գործում:

  • գեղարվեստական շեշտադրումներ այգու առանձին հատվածներում՝  կախազարդեր
  • ծաղկային դեկորացիաների պատրաստում տարբեր նյութերով
  • շնորհավորական բացիկներ, տոպրակներ նվերների համար և այլ աքսեսուարներ, հուշանվերներ
  • շշալցված գինիների փաթեթավորման նոր առաջարկներ

Անիմացիայի ընտրությամբ գործունեության դասընթացներ

  • Անիմացիոն կարճամետրաժ ֆիլմեր, էլեկտրոնային բացիկներ

Օգտագործվող նյութեր՝ գունավոր թղթեր, ժապավեն, տաք սոսինձ, մկրատ, սկոչ՝ թափանցիկ և գունավոր, մետաղալար, ֆետր, մկրատ, դիզայներական դանակ:

Մեդիագործիքներ՝ համակարգիչ,նեթբուք, նոթբուք:

Համակարգչային ծրագրեր՝ Photoshop,  Coreldraw, Pencil, Animator:

  • Այս ծրագրերի միջոցով կմշակվեն սրահի ձևավորման համար էսքիզներ:
  • Կպատրաստվեն տրաֆարետներ մեծ և փոքր մաշտաբի:
  • GIF անիմացիաներ

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s